Treinreis 1 - Reisverslag uit Tasjkent, Oezbekistan van pieter oudenrijn - WaarBenJij.nu Treinreis 1 - Reisverslag uit Tasjkent, Oezbekistan van pieter oudenrijn - WaarBenJij.nu

Treinreis 1

Door: Pieter, Tom en Hana

Blijf op de hoogte en volg pieter

26 April 2008 | Oezbekistan, Tasjkent

+ fotos

• 26 April 2008 - 18:17

Nick:

Pieter, wat een geweldige foto's weer, ik vind het zo leuk deze reis! Goeie reis verder en tot gauw!

• 27 April 2008 - 08:12

Chris Van Den Berg:

Hoj Wereldreizigers!

Bedankt voor de mooie foto's maar vooral voor het eerste teken van leven na een lange stilteperiode. Inmiddels al enkele malen kontakt gehad met Vladimir Chernozub. Hij was bezorgd over het uitblijven electronisch kontakt. Zelf probeerde ik Pieter deel te maken van de mail correspondentie met Vladimir en indirect met Svetlana. Mails via de G-mail liepen vast.
    Groetjes, verder prettige voortzetting van de reis en tot spoedig ziens.

Chris.

• 28 April 2008 - 20:34

Monique:

Als ik die foto's zie komt het me erg bekend voor. Is het echt zoals op de film? Wat jammer dat ik de geuren niet kan ruiken en het geluid van de omgeving en het geklets van de reizigers niet kan horen.
    We zijn benieuwd naar jullie verhalen.